قالب پرشين بلاگ

فوتبال 90

فوتبال 90
خبرهای روز فوتبال ایران و جهان
آخرين مطالب
لينک دوستان
زن کاملا عریان در خیابانهای اصفهان!!+عکس[7427] »عجب قلیونی میکشه این دختره وای وای[2814] »اینم لحظه کشف حجاب در تیم ملی ایران +عکس[3555] »اين زن بخاطر بزرگی سینه اش اخراج شد!+عکس[3413] »آیا خواهر نیوشا ضیغمی رو دیدید؟[2823] »افزایش قد بصورت نامرعی و ارزان[349] »تصاویر نایاب دختران مانتو پوش در تهران[2595] »حرکت جالب دو دختر 17ساله خوشگل+عکس[2477] »مدرسه دخترانه یهودیان در تهران (عکس)+1391[4483] »لباس این خانوم هر روز کوتاه تر می شود ! / عکس[2621] »عشوه جنجالی شیوا بلوریان+عکس[5314] »تصویر یک خانم بی حجاب از صداوسیمای ایران[4375] »شوهر بی ریخت بهنوش بختیاری+عکس[5467] »عکس همسر آرایش کرده قهرمان المپیک ایران[2426] »دختر ایرانی موتورسوار با شلوار و لباس تنگ+عکس[2414] »تیم فوتبال دختران پرسپولیس قبل از انقلاب+عکس[1212] »عکس لخت شدن یک خانم در فرودگاه[2742] »عکس صحنه ای که سانسور شد![2206] »تصاویر نایاب دختران مانتو پوش در تهران[1864] »تصاویر خیلی ناجور از شنای مختلط در مازندران[2319] »خانمها این عکس را نبینند[2033] »تفاوت حمام زنان و مردان / عکس[1433] »دختر هندی خوشگل در ایران غوقا کرد+ عکس زیبا[2637] »حرکت جالب دو دختر 17ساله خوشگل+عکس[1350] »ماجرای زن بهداد سلیمی در المپیک لندن روشد+عکس[1855] »عکس سمر بازیگر زیبای عشق ممنوع با یک مرد ایرانی[1701] »عکس لیلا بلوکات و خواهراش[605] »دختر جنجالي در مسجدالحرام + عکس[4007] »زایمان یک دختر در حمام+ عکس[4371] »با این دختر ازدواج کنید و جایزه بگیرید+عکس دختر[3567] »آدرس فیس بوک و تصویر الناز شاکردوست+عکس[3618] »ببین این دختر خوشگله رو می پسندی؟[5053] »ماجرای زن طلاق گرفته+عکس[2600] »زن کاملا عریان در خیابانهای اصفهان!!+عکس[7427] »عجب قلیونی میکشه این دختره وای وای[2814] »اینم لحظه کشف حجاب در تیم ملی ایران +عکس[3555] »اين زن بخاطر بزرگی سینه اش اخراج شد!+عکس[3413] »آیا خواهر نیوشا ضیغمی رو دیدید؟[2823] »افزایش قد بصورت نامرعی و ارزان[349] »تصاویر نایاب دختران مانتو پوش در تهران[2595] »حرکت جالب دو دختر 17ساله خوشگل+عکس[2477] »مدرسه دخترانه یهودیان در تهران (عکس)+1391[4483] »لباس این خانوم هر روز کوتاه تر می شود ! / عکس[2621] »عشوه جنجالی شیوا بلوریان+عکس[5314] »تصویر یک خانم بی حجاب از صداوسیمای ایران[4375] »شوهر بی ریخت بهنوش بختیاری+عکس[5467] »عکس همسر آرایش کرده قهرمان المپیک ایران[2426] »دختر ایرانی موتورسوار با شلوار و لباس تنگ+عکس[2414] »تیم فوتبال دختران پرسپولیس قبل از انقلاب+عکس[1212] »عکس لخت شدن یک خانم در فرودگاه[2742] »عکس صحنه ای که سانسور شد![2206] »تصاویر نایاب دختران مانتو پوش در تهران[1864] »تصاویر خیلی ناجور از شنای مختلط در مازندران[2319] »خانمها این عکس را نبینند[2033] »تفاوت حمام زنان و مردان / عکس[1433] »دختر هندی خوشگل در ایران غوقا کرد+ عکس زیبا[2637] »حرکت جالب دو دختر 17ساله خوشگل+عکس[1350] »ماجرای زن بهداد سلیمی در المپیک لندن روشد+عکس[1855] »عکس سمر بازیگر زیبای عشق ممنوع با یک مرد ایرانی[1701] »عکس لیلا بلوکات و خواهراش[605عکس های دختر بازیگر در فیلم موهن توهین به حضرت محمد(ص : ..

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فوتبال 90 و آدرس sport90.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





اولين تساوي شياطين سرخ برابر استوک سيتي

با اين وجود، شاگردان فرگوسن صدر جدول را از دست ندادند و به خاطر تفاضل گل بهتر، همچنان در صدر جدول قرار دارند.


منچستریونایتد در شبی که وین رونی، بهترین گلزن این فصلش را در اختیار نداشت، در ورزشگاه بریتانیا مقابل استوک به تساوی 1-1 رسید.

با این وجود، شاگردان فرگوسن صدر جدول را از دست ندادند و به خاطر تفاضل گل بهتر، همچنان در صدر جدول قرار دارند.

در این دیدار، ابتدا نانی در دقیقه 27 برای یونایتدها گلزنی کرد اما پیتر کراوچ در دقیقه 52 گل تساوی را برای استوک به ثمر رساند تا در نهایت دو تیم امتیازات را تقسیم کنند.

این اولین امتیاز استوک مقابل منچستریونایتد از زمان حضور این تیم در لیگ برتر در سال 2008 است.

این دومین تیم از جمع بیگ فور است که تنها با یک امتیاز به خانه برمی گردند. استوک در هفته اول میزبان چلسی بود که آن دیدار نیز با تساوی به پایان رسید.


javahermarket

هفته ششم ليگ برتر انگليس

شاگردان فرگوسن به دنبال ششمين پيروزي پياپي

پيشتازهاي اولدترافوردي در هفته ششم رقابت‌هاي ليگ برتر و در ميهماني استوک سيتي ششمين برد پياپي را جست‌وجو مي کنند.


 تیم فوتبال منچستریونایتد که اینک با 15امتیاز از پنج هفته در پله نخست جدول حضور دارد، فرداشب (شنبه) خواهان جمع‌آوری سه امتیاز مهم دیگر است که موقعیت‌اش ‌ را در رده نخست بیشتر تثبیت کند.
 شاگردان سرآلکس فرگوسن که در فصل جاری و در این پیکارها تنها برد کسب کرده‌اند، مایل به حفظ روند پیروزی‌‌خواهی خود نزد این حریف هستند.
 
 در این تاریخ  چلسی در ورزشگاه استامفوردبریج از سوانسی استقبال خواهد کرد. آندره ویاس بواس، سرمربی تازه‌وارد پرتغالی آبی‌های لندن که هفته قبل باخت 3 بر یک از منچستریونایتد را تجربه کرد، امید به کسب امتیازات این بازی خانگی دارد تا آن شکست را جبران کند و در کورس قهرمانی امیدوار باقی بماند.
 
 آرسنال تیره‌روز نیز در دیدار خانگی دشوار با بولتون شرکت خواهد کرد. اما منچسترسیتی میزبان اورتون خواهد شد.
 
 
 *برنامه سایر مسابقات این تاریخ به شرح زیر است:
 لیورپول- ولورهامپتون
 نیوکاسل – بلکبرن
 وست‌برومویچ‌آلبیون – فولام
 ویگان- تاتنهام
 
 *جدول رده‌بندی:
 1- منچستر یونایتد 15  امتیاز
 2-منچسترسیتی 13 امتیاز
 3-چلسی 10 امتیاز
 4- نیوکاسل‌یونایتد 9 امتیاز
 5-استوک‌سیتی8 امتیاز


javahermarket

شکست پرگل آرسنال برابر بلکبرن

در اين ديدار بار ديگر ضعف خط دفاعي توپچي ها کار دست اين تيم داد و آنها شکستي پر گل را تجربه کردند.


 در اولین دیدار از هفته پنجم رقابت های لیگ برتر، تیم بلکبرن موفق شد در خانه 4-3 آرسنال را شکست دهد.

 در این دیدار بار دیگر ضعف خط دفاعی توپچی ها کار دست این تیم داد و آنها شکستی پر گل را تجربه کردند.

 در دقیقه 10 این دیدار ژروینیو آرسنالی ها را پیش انداخت اما این برتری چندان دوام نداشت و در دقیقه 25 آیگبنی یاکوبو کار را به تساوی کشاند.

 این نتیجه هم تنها 9 دقیقه پایدار بود و میکل آرتتا در دومین بازی اش برای آرسنال در لیگ برتر موفق به گلزنی شد تا شاگردان ونگر 2-1 پیش بیفتند. نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید اما با آغاز نیمه دوم نمایش فاجعه بار خط دفاعی آرسنال آغاز شد.

 در دقیقه 50 الکس سونگ به اشتباه دروازه خودی را باز کرد و کار را به تساوی کشاند. در دقیقه 59 یاکوبو روی پاس انزوزی، گل دوم خودش و گل سوم بلکبرن را به ثمر رساند.


 10 دقیقه بعد شاهکار مدافعان آرسنال تکمیل شد و لورن کوشیلنی یک گل به خودی دیگر زد تا ناکارآمدی خط دفاعی توپچی ها بیش از پیش به ونگر ثابت شود.


 در فاصله 5 دقیقه به پایان بازی مروان شاماخ گلزنی کرد تا اختلاف دو تیم به یک گل کاهش پیدا کند اما این اختلاف هرگز پر نشد و یک شکست دیگر در کارنامه آرسنال این فصل ثبت شد.


javahermarket

[ شنبه 26 شهريور 1390برچسب:خبرهای روز آرسنال,دیدار آرسنال و بلکبرن,, ] [ 23:33 ] [ ادیب بوبردک ]

تساوي ذوب‌آهن و سامسونگ در نيمه اول

ديدار تيم‌هاي فوتبال ذوب‌آهن و سامسونگ کره‌جنوبي در نيمه اول با تساوي خاتمه يافت.


 دیدار تیم‌های سامسونگ کره‌جنوبی و ذوب‌‌آهن در دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه جام جهانی سوان با حضور حدود 4 هزار تماشاگر از ساعت 15 به وقت تهران آغاز شد.

 بازیکنان سامسونگ بازی را در دقایق ابتدایی در اختیار داشتند و در دقیقه 9 موقعیت نه چندان خطرناکی را روی دروازه شهاب گردان خلق کردند، اما پس از آن شاگردان منصور ابراهیم‌زاده 2 فرصت گلزنی توسط ایگور کاسترو در دقایق 10 و 23 به وجود آوردند اما موفق به گلزنی نشدند.

 پس از این بازیکنان سامسونگ به حملات خود افزودند و چند موقعیت خطرناک روی دروازه ذوب‌آهن خلق کردند، اما شهاب گردان اجازه نداد در نیمه اول توپی از خط دروازه‌اش عبور کند تا دو تیم در پایان نیمه اول به تساوی بدون گل دست یابند.

 در دیگر دیدار همزمان این مرحله سرزو اوزاکا ژاپن میزبان چونبوک موتورز کره‌جنوبی است که این بازی در نیمه اول با تساوی یک بر یک خاتمه یافت.
 دونگ گوک لی 6 برای نماینده کره‌جنوبی و بندو 29 برای تیم مزبان گلزنی کردند.


javahermarket

[ چهار شنبه 23 شهريور 1390برچسب:دیدار ذوب آهن و سامسونگ,نتیجه دیدار ذوب آهن و سامسونگ, ] [ 16:12 ] [ ادیب بوبردک ]

اسکوربرد ديدارهاي ليگ برتر
 


در ادامه رقابتهای لیگ برتر امشب دو دیدار برگزار شد که طی آن نتایج زیر بدست آمد:
 
نورویچ سیتی 0 – وست بروم 1
گل: پیتر اودموینگی (3)

فولام 1 – بلکبرن 1
گل‌ها: بابی زامورا (38) برای فولام و روبن روکینا (32) برای بلکبرن

تنها دیدار باقی مانده از هفته پنجم لیگ برتر را فردا شب دو تیم کویئنز پار رنجرز و نیوکاسل برگزار خواهند کرد.

javahermarket

[ دو شنبه 21 شهريور 1390برچسب:اسکوربرد ديدارهاي ليگ برتر, ] [ 4:6 ] [ ادیب بوبردک ]

سرمربي ويگان: منچسترسيتي شبيه بارساست

روبرتو مارتينز معتقد است سيتي شخصيت يک تيم مدعي را به دست آورده است.


روبرتو مارتینز، سرمربی ویگان، پس از شکست 3-0 تیمش مقابل منچسترسیتی، تیم حریف را با بارسا مقایسه کرد.

در این دیدار شاگردان مانچینی با هت تریک سرخیو آگوئرو به پیروزی رسیدند و چهارمین پیروزی پیاپی شان در رقابت های این فصل لیگ برتر را به دست آوردند.

مارتینز در گفتگو با خبرنگاران گفت:" درک متقابل داوید سیلوا و سرخیو آگوئرو فوق العاده است. فوتبال آنها بسیار خلاقانه و غیرقابل پیش بینی است. وقتی مقابل آنها قرار می گیرید باید بی نقص باشید.

اگر به بارسای 3 سال قبل یا زمانی که فرانک رایکارد هدایت آنها را به عهده داشت، نگاه می کنید، شباهت هایی با این منچسترسیتی پیدا می کنید.

در مقایسه با بارسا می توان گفت که آنها توانایی قهرمانی در هر رقابتی را دارند. منصفانه است که بگوئیم آنها مدعی قهرمانی هستند.

فکر می کنم ما در این بازی بسیار ضعیف تر از آن چیزی بودیم که می توانیم باشیم. وقتی نتوانید در بهترین فرم تان باشید، کیفیت تیم حریف بیشتر به چشم می آید."


javahermarket

[ یک شنبه 20 شهريور 1390برچسب:خبرهای ویگان,خبرهای منچستر سیتی,روبرتو مارتینز,, ] [ 1:54 ] [ ادیب بوبردک ]

نتايج ديدارهاي امشب ليگ برتر انگليس
 

تنها تيم بزرگي که امشب شکست خورد، ليورپول بود.


در آغاز رقابت های هفته  چهارم لیگ برتر انگلیس، دقایقی پیش 6 بازی برگزار شد که دراین دیدار ها به جز لیورپول، سایر تیم های مدعی به پیروزی رسیدند.

آرسنالی ها که در خانه میزان سوانسی بودند، با تک گل آندری آرشاوین به اولین پیروزی این فصل شان دست پیدا کردند.

سیتی هم در خانه با هت تریک سرخیو آگوئرو، ویگان را در هم کوبید تا حداقل برای چند ساعتی به صدر جدول راه پیدا کند.

چلسی نیز با گل های تری و استوریج، در خانه ساندرلند به یک سه امتیاز ارزشمند دست پیدا کرد.

شاگردان هری ردنپ نیز که در دو دیدار ابتدایی شان شکست خورده بودند، امشب موفق شدند وولوز را از پیش رو بردارند.

در مقابل لیورپولی ها که در سه دیدار گذشته شان نتایج خوبی گرفته بودند، امشب در خانه استوک با یک گل مغلوب شدند.

نتایج کامل دیدارهای امشب:

آرسنال 1-0 سوانسی

گل: آندری آرشاوین 40

اورتون 2-2 استون ویلا

گل ها: لئون عثمان 19، لیتون بینز (پنالتی) 69 (اورتون) استیلین پتروف 63، گابریل آگبنلاهور 83 (استون ویلا)

منچسترسیتی 3-0 ویگان

گل ها: سرخیو آگوئرو 13، 63 و 69

استوک 1-0 لیورپول

گل: جاناتان والترز 21

ساندرلند 1-2 چلسی

گل ها: جی دونگ وون 90 (ساندرلند) جان تری 18، دنیل استوریج 50 (چلسی)

وولوز 0-2 تاتنهام

گل ها: آدبایور 68، دفو 80

منچستر یونایتد 5-0 بولتون

گل ها:رونی 20،25،68 و خاویر هرناندز 5،58 (منچستر یونایتد)

javahermarket

[ یک شنبه 20 شهريور 1390برچسب:خبرهای لیگ انگلیس,نتایج هفته چهارم لیگ برتر انگلیس, ] [ 1:42 ] [ ادیب بوبردک ]

برد پرگل منچستريونايتد مقابل بولتون

شياطين سرخ با فستيوال گل در خانه حريف به صدر جدول رقابتهاي ليگ برتر بازگشتند.


منچستریونایتد شنبه شب توانست تا با نتیجه مقتدرانه 0-5 میزبانش بولتون را از پیش رو بردارد.

دو گل از چیچاریتو و سه گل از وین رونی برد 0-5 شیاطین سرخ را رقم زد.اولین گل بازی را چیچاریتو در دقیقه 5 به ثمر رساند و گلهای وین رونی در دقایق 20 و25 باعث شد تا نیمه اول این بازی با نتیجه 0-3 به پایان برسد.

در نیمه دوم هم چیچاریتو در دقیقه 58 و وین رونی در دقیقه 68 برای یونایتد گلزنی کردند تا این برد مقتدرانه تر شود.درجریان نیمه اول بازی یونایتد بسیارسرحال و قبراق بود و در نیمه دوم هم این اقتدار آنها ادامه داشت تا آنها بعد از برد 2-8 مقابل آرسنال، برد مقتدرانه دیگری را رقم بزنند.

البته بولتون هم حرف زیادی دراین بازی برای گفتن نداشت و با شروع طوفانی شیاطین سرخ خیلی سریع تسلیم شاگردان فرگوسن شد.

وین رونی با گلهایی که در این دیدار به ثمر رساند، اولین بازیکن تاریخ لیگ برتر است که در 4 دیدار، 8 گل به ثمر رسانده است.


javahermarket

استوک سيتي 1- ليورپول0

استوک سيتي ميزبان با ضربه پنالتي اي که درنيمه اول به دست آوردند سه امتياز بازي را مال خود نمودند.


استوک سیتی در دیدار شنبه شب خود مقابل میهمانش لیورپول توانست هر سه امتیاز این بازی را مال خود کند.

خطای جیمی کرگر برروی بازیکن تیم میزبان کافی بود تا داور مسابقه در دقیقه 20 بازی پنالتی بحث برانگیزی را به نفع استوک اعلام کند.جاناتان والترز پشت این ضربه پنالتی قرار گرفت و این پنالتی را مبدل به گل کرد تا تک گل مسابقه در دقیقه 20 بازی به ثمر برسد.

دراین بازی پیتر کراوچ اولین بازی رسمی اش را برای استوک انجام داد و مقابل تیم سابقش قرار گرفت. از سوی دیگر کنی دالگیش تنها یک تغییر در ترکیب تیمش اعمال کرد و مارتین اسکرتل را به جای مارتین کلی مصدوم به میدان فرستاد.

در دقایق ابتدایی این بازی لیورپول چند فرصت را از دست داد و لوئیس سوارس نتوانست فرصتهایش را مبدل به گل کند. آنها در دقایق ابتدایی بازی کنترل میدان رادر دست داشتند ولی تدریجا بازیکنان تیم میزبان کنترل بازی را به دست گرفتند.

تلاشهای بازیکنان لیورپول و به ویژه لوئیس سوارس راه به جایی نبرد تا شب ناامید کننده ای برای دالگلیش و شاگردانش رقم بخورد .


javahermarket

[ یک شنبه 20 شهريور 1390برچسب:خبرهای لیگ انگلیس,لیورپول,خبرهیا لیورپول, ] [ 1:37 ] [ ادیب بوبردک ]

ولورهمپتون 0- تاتنهام 2

تاتنهام موفق شد تا در ديدار امشبش مقابل ولورهمپتون به پيروزي ارزشمندي دست يابد.


تاتنهام در دیدار شنبه شب خود موفق شد تا با گلزنی آدبایور و جرامین دفو به اولین امتیازش در لیگ برتر دست یابد و به روند شکست ناپذیری ولورهمپتون در دیدارهای خانگی در ورزشگاه مولینئوکس پایان دهد

دراین بازی امانوئل آدبایور و اسکات پارکر، خریدهای تابستانی تاتنهام اولین بازی رسمی شان برای این تیم را برگزار کردند و لدلی کینگ اولین بازی اش در این فصل را انجام داد ولی ولور تنها یک تغییر داشت و مایکل نایتلی به جای مت یارویس که با مصدومیت دست و پنجه نرم می کند در ترکیب اصلی تیم میزبان قرار گرفت

تاتنهام بازی را با فشار زیادی آغاز کرد ولی در نیمه اول این بازی شاهد باز شدن دروازه هیچ یک از دو تیم نبودیم.

در دقیقه 67 بازی آدبایور اولین گلش را در اولین دیدار رسمی اش با پیراهن تاتنهام به ثمر رساند و جرامین دفو هم در دقیقه 80 برای دومین بار دروازه تیم میزبان را باز کرد تا سه امتیاز این بازی به حساب تاتنهام که شروع چندان قابل قبولی در فصل جدید لیگ برتر نداشته واریز شود


javahermarket

[ یک شنبه 20 شهريور 1390برچسب:خبرهای لیگ انگلیس,خبرهیا تاتنهام,نتایج این هفته لیگ انگلیس, ] [ 1:36 ] [ ادیب بوبردک ]

ليگ برتر انگليس

منچسترسيتي 3-0 ويگان
 

شاگردان مانچيني با پيروزي 3-0 مقابل ويگان، علاوه بر جشن گرفتن چهارمين پيروزي پياپي اين فصل شان، به تنهايي در صدر جدول ليگ برتر قرار گرفتند.


در این دیدار بار دیگر سرخیو آگوئرو ستاره سیتی بود و موفق شد به تنهایی هر سه گل تیمش را به ثمر برساند. این در حالی است که ته وز که برای اولین بار در این فصل در ترکیب اصلی قرار گرفت یک پنالتی را از دست داد تا بعد از از دست دادن بازوبند کاپیتانی، اکنون نگران از دست دادن جایگاهش به عنوان ستاره اصلی تیم باشد.

داوید سیلوا نیز در این دیدار نمایش خوبی داشت و با دادن دو پاس گل، نشان داد که همچنان به روند خوبش در ایستلند ادامه می دهد.

ترکیب دو تیم:

منچسترسیتی: جو هارت، کلیشی، لسکات، کمپانی، ریچاردز، داوید سیلوا، آدام جانسن، یحیی توره، جیمز توره، آگوئرو، کارلوس ته وز

 

ویگان: علی الحبسی، فیگروآ، آدریان لوپس، کالدول، بویسه، اوگو رودایگا، محمد دیامه، جیمز مک آرتور، بن واتسون، ویکتور موسس، فرانکو ماتیاس

javahermarket

[ یک شنبه 20 شهريور 1390برچسب:خبرهای لیگ انگلیس,منچستر سیتی, ] [ 1:35 ] [ ادیب بوبردک ]

پيتر کرواچ با قراردادي 4 ساله به استوک پيوست

ستاره انگليسي به جاناتان وودگيت و ويلسون پالاسيوس پيوست.


   پیتر کرواچ، مهاجم انگلیسی باشگاه تاتنهام با امضای قراردادی به ارزش ابتدایی 10 میلیون پوند به استوک سیتی پیوست.

این ستاره قد بلند قراردادی 4 ساله را به امضا رساند تا این فصل را در کنار ویلسون پالاسیوس و جاناتان وودگیت، هم تیمی های سابقش در تاتنهام سپری کند. مبلغ قرارداد او تا 12 میلیون پوند هم قابل افزایش است.

کراوچ که محصول آکادمی فوتبال تاتنهام است بعد از بازگشت به رختکن این تیم توانست در 93 دیدار 24 گل برای تیم لندنی به ثمر برساند و با گلی که وارد دروازه منچسترسیتی کرد، مجوز حضور تاتنهام در رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا در فصل 11-2010 را برای این تیم کسب کرد.

از این فصل  کراوچ را در پیراهن استوک سیتی خواهیم دید.


javahermarket

[ پنج شنبه 10 شهريور 1390برچسب:پيتر کرواچ,استوک سیتی, ] [ 13:21 ] [ ادیب بوبردک ]

ستاره هلندي رئال مادريد به اورتون پيوست

رويستون درنته ستاره هلندي رئال با قراردادي قرضي و به مدت يک سال به انگليس خواهد رفت.


   طبق گزارشهای منتشره رویستون درنته، ستاره باشگاه رئال مادرید با قراردادی قرضی و به مدت یک سال رختکن این تیم را به مقصد اورتون ترک کرد. 

این ستاره 24 ساله باامضای قراردادی تا پایان رقابتهای این فصل لیگ برتر به انگلیس خواهد رفت تا جای خالی میکل آرتتا را که از اورتون به آرسنال رفته بود، پر کند.

او فصل گذشته را به صورت قرضی در ارکولس توپ می زد و با وجود عملکرد خوب و موفق در هفته های ابتدایی رقابتها، با مشکلات فراوانی با ارکولس برسر دستمزدش مواجه شد و درنهایت این تیم به دسته پائین تر سقوط کرد.

بدین ترتیب رویستون درنته دومین خرید اورتون در روز پایانی بازار نقل و انتقالات لقب گرفت. پیش از او دنیس استراکالورسی آرژانتینی از تیم تیگره به این تیم پیوسته بود.

 


javahermarket

[ پنج شنبه 10 شهريور 1390برچسب:رويستون درنته,اورتون,رئال مادرید, ] [ 13:7 ] [ ادیب بوبردک ]

نيوکاسل مدافع چپ اينتر را به خدمت گرفت

باشگاه نيوکاسل اعلام کرد داويده سانتون، مدافع جوان ايتاليايي، را از اينتر به خدمت گرفت. مبلغ اين انتقال به طور رسمي اعلام نشد اما منابع آگاه مبلغ آن را نزديک به 5 ميليون پوند (5.6 ميليون يورو) اعلام کرده اند.


 آلن پاردیو، سرمربی نیوکاسل، در مورد این انتقال گفت:" ما بسیار خوشحالیم که داویده سانتون را به خدمت گرفتیم. او یک مدافع چپ باکیفیت است که می تواند انعطاف پذیری زیادی به خط دفاعی ما بدهد. او بازیکن جوانی است و یک خرید فوق العاده برای ما محسوب می شود. من مطمئنم که او خیلی سریع با لیگ برتر انطباق پیدا می کند."
 
 سانتون نیز به خبرنگاران گفت:" من بسیار خوشحالم که با نیوکاسل قرارداد امضا کردم. بازی در لیگ برتر و در مقابل 50 هزار هوادار نیوکاسل در سنت جیمزز پارک چیزی نبود که بتوان آن را رد کرد. نیوکاسل باشگاه جاه طلبی است و به دنبال پیشرفت است و من می خواهم به آنها کمک کنم تا به اهداف شان برسند."


javahermarket

[ چهار شنبه 9 شهريور 1390برچسب:نيوکاسل , ] [ 15:55 ] [ ادیب بوبردک ]
صفحه قبل 1 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Mah Music :.

درباره وبلاگ

سلام خدمت تمام دوستداران فوتبال 90. به جرات می توانیم بگوییم که به روز ترین وبلاگ فوتبالی را برای شما ایجاد کردیم. تمامی خبرهای روز فوتبال ایران و جهان را در فوتبال 90 ببینید. تمامی رخداد های ورزشی.تمامی نقل و انتقالات،حوادث و ... فوتبال 90 منتظر حضور گرم شما دوستان عزیز می باشد. با نظر دادن ما را در هرچه پر بارتر شدن این وبلاگ یاری نمایید. با تشکر:مدیریت فوتبال 90
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 58
بازدید ماه : 2653
بازدید کل : 52769
تعداد مطالب : 505
تعداد نظرات : 32
تعداد آنلاین : 2



« ارسال برای دوستان »
نام شما :
ایمیل شما :
نام دوست شما:
ایمیل دوست شما:

Powered by ParsTools

javahermarket

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

.

.

.

free counters
Free counters
?

قالب وبلاگ

قالب وبلاگ

download

چت

قالب بلاگ اسکاي

قالب وبلاگ

اخلاق اسلامي

قالب وبلاگ

فروشگاه اينترنتي ايران آرنا